[Friss hozzászólások] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
ez tetszett: szuvenir joga. mondd kedves Tamas, ha nem ismersz kifejezeseket, nem tudod, mit jelent es mi az ertelme, mi a ***.nak kell hasznalni? |
Sziasztok!!
Nem akarok senkit megsérteni,de nem értelek titeket.Ez egy ingyenes szolgáltatás volt, egy magán cég csinálta. Szuvenir joga megszüntetni vagy bármit csinálni vele mivel a saját tulajdona. Szerintem az nagy kamu duma, hogy pénz csinál azzal a Westel h valaki küld egy ingyensms-t és egy másikvalaki meg a telefonon válaszol rá!Aki ezt hiszi az csináljpn egy kimutatást erről!Szerintem lehetetlen. Más. Ez az egész annyira jellemző ránk magyarokra! Valaki csinál egy ingyenes dolgot mi használjuk élvezzük ezt a szolgáltatást, a cég megszünteti a szolgáltatást mi egyből gyűjtsünk aláírást, meg lázadozzunk, ahelyett hogy örülnénk hogy eddig volt!!!Na ennyi!Tamás |
kedves westel, ez nem volt szép lépés, amennyiben nem fogják visszahelyezni a 777sms-t, akkor megválok a westeltől... semmi előnye nem lesz a többivel szemben |
mi a fas.zert kellene uj telefont venni? eloszor is a diak ha nem tudja az SMSt megfizetni, akkor ne SMSezzen. ha meg meg tudja fizetni, akkor ne sirjon. telefont miert vesz ujat? lehet westelrol SMSt kuldeni? lehet. 15-35 ft kozott mindenkinek adott a lehetoseg.
minek telefon annak, aki nem tudja kifizetni? hulyek vagytok? |
az nyilvanvalo, hogy az ingyen SMS megszunese miatt elvandorlo ugyfelek szama meg sem latszik szinte a teljes ugyfelkor meretehez viszonyitva.
az a nyilvanvalo keptelenseg, hogy MINDENKI, aki hasznalta a 777sms kuldojet, most atmegy a masik szolgaltatokhoz, meg az sem latszana meg a szamokon, jelentektelen lenne.
a masik, hogy ezt minden beeteto jellegu kampanynal vannak, akik eljatsszak: amikor veget er, fenyegetoznek, rendorert, biroert kialtanak, tiltakoznak, tuntetest szerveznek stb.
tanuljatok mar meg, hogy a bevezeto akcio elnevezesu jatek az ilyen. lehet sirankozni.
ahogy nagyon sok ember hosszu orakat beszelget havonta a telefonjan, meg tobbet SMSeznek, ezt is ki fogjatok birni, es kicsengetitek a lovet.
bar ez lenne az emberek legnagyobb baja, hogy elvettek az ingyennyalokajukat. |
1907. Látom micsoda nagy arcod van. Meddig? A legtöbben akik használták diákok voltak! Most miért vegyenek új telefont? |
Itt nem a sirasrol van szo, hanem arrol, hogy a Westelnek nagy az arca. Erre az elofizetok szepen elvandorolnak, mert aki nem birka az nem turi a szivatast.
Nem kell mindenert fizetni, csak ugyesen kell csinalni.... |
dobbenet, hogy itt mindenki sir mint a furdos.
en is hasznaltam, de tudomasul vettem, hogy eddig volt nincs tovabb es kesz.
siras helyett keressetek meg a penzt ra. naponta 15 sms az 300 ft korul van. sokan kozuletek sokkal tobbet kolt el cigire, piara, kajakra stb. tanuld meg, hogy az eletben mindent ki kell fizetni, nincs ingyenebed. |
hanyok a westel ganesagaitol... |
Az egy dolog, hogy profitmaximumra törekszik, de annak is többféle módja van. Nem kell feltétlenül maximális árakkal dolgozni, mert akkor kevesebb előfizetője lesz. Szerintem sokkal jobb az a taktika, ha mérsékelt árakkal dolgozik, és több ügyfelet szolgál ki. Lehet, hogy így még több profitra tesz szert. Nem beszélve a hozzáadott plusz értékekről, mint amilyen pl. a 777SMS oldal volt. |
14.41. Adatvédelmi szempontból a westelnek bizonyíthatóan törölnie kell az adataidat, amiről értesítenie kell, vagy áttenni az új szolgáltatásra ahol el kell hogy érd. |
14.41. Adatvédelmi szempontból a westelnek bizonyíthatóan törölnie kell az adataidat, amiről értesítenie kell, vagy áttenni az új szolgáltatásra ahol el kell hogy érd. |
mar bocsika, de ki az a barom, aki minden adatat egy online adatbazisba rakja fel ugy, hogy nincs rola masolat?
ja kerem ez mar az emberi hulyeseg. olyan, mint amikor valaki azt mondja, neki egy evi munkaja veszett oda egy halott vinyon. az nem lehetett tul komoly munka, mert azt mentette volna.
akinek minden adata ott volt es nincs meg mashol , az megerdemli.
mar elnezest, de a nev es telefonszamon kivul mit lehetett meg ott orizni? az meg ha nincs meg, akkor magadra vess.
barmok... |
De valyon miért szüntették meg?
Szerintem valamennyire az is benne lehetett, hogy egyesek gátlástalanul küldözgettek láncban SMS-eket, ezzel méltánytalan helyzetbe hozva másokat.
Pl. tavaly a Tescoban volt ingyen net, negyedórára, és gyakran odaültek helyi csoró csávók, akik vagy 50 "szeretlek" sms-t küldött el.
Valahol a westel is bevételt keres.
Egyébként akármi is van, az, hogy a telefonkönyv, és az ottani smsek, vagyis adatbázis elveszett, az sokaknak ciki.
¤ Piscator ¤
|
Kedves Westel!
Mindenki tudja, hogy piacorientaltan kell elni es a profitot kell maximalizalni - az elofizetok zsirjabol. Az ehhez hasonlo lepesekkel csak az ellenszenvet sikerul kivaltani/erositeni, akinek pedig hanyingere tamad, az fogja magat es atmegy egy masik szolgaltatohoz. En is igy teszek, mert meguntam a magas percdijakat es az "elofizeto-barat" megoldasokat.
Udvozlettel
egy mar nem sokaig Westel elofizeto
ps: a Westel piaci reszesedese folyamatosan csokken (na miert is?):
http://www.hwsw.hu/hir.php3?id=22607 |
13:05-nek: egy ügyfélorientált cég igenis figyelembe veszi az ügyfelek kívánságát. És ha azok elégedettek voltak egy szolgáltatással, akkor újra átgondolja, hogy helyes volt-e megszüntetni. Söt: a jobbak úgy csinálják, hogy még a nagy döntések előtt felméri az ügyfelek / fogyasztók igényeit. Hiszen ő a szolgáltató, akinek elvileg az a célja, hogy elégedettek legyenek vele az emberek. Főleg ebben a kiélezett piaci versenyben. |
Na jó, de a mosóport el szeretné adni, ezért nem írhatja rá, hogy tök sz*r. De itt elvettek valamit, amire nem adtak egyértelmű magyarázatot! AMúgy én az őszinteség híve vagyok, még ha az nem is hangzik olyan "szépen". Bár nekem ez a "moibilabb" szöveg nem jön be... |
ja, akkor jol van. masok ertettek felre, olvasd el a hozzaugatasokat. itt kovetelnek, kiabalnak altalaban.
a javaslatokat meg kozze lehet tenni. az masik kerdes, hogy a w le fogja magasrol tojni az egeszet, el sem olvassa nyilvan. az elet nem ugy mukodik, hogy ha sokan elmondjak a velemenyuket, akkor az be is fog jonni. |
11:34-nek: Félreértettél valamit, mert nem olvastad el, ami a nyitóoldalon van! SEMMIFÉLE VISSZAKÖVETELÉSRŐL NINCS SZÓ! Kérések, javaslatok, óhajok kifejezéséről van szó. Nem kell itt szítani a tüzet! Van az elég úgy is! |
a kommunikaciorol: ez azert nem ugy mukodik, hogy azt mondjak: na kapjatok be gyikok holnaptol megszunik. ezt nem tehetik, ezert kell az oheber duma errol a jobb meg mobilabb stb.. ennek ellenere tudni kell olvasni a sorok kozott. nem irhatja ra valaki az olcsobb mosoporra sem, hogy ez egy tok tragya termek, es sokkal vacakabb mint az ismert nagy markak... |
[Friss hozzászólások] [704-685] [684-665] [664-645] [644-625] [624-605] [604-585] [584-565] [564-545] [544-525] [524-505] [504-485] [484-465] [464-445] [444-425] [424-405] [404-385] [384-365] [364-345] [344-325] [324-305] [304-285] [284-265] [264-245] [244-225] [224-205] [204-185] [184-165] [164-145] [144-125] [124-105] [104-85] [84-65] [64-45] [44-25] [24-5] [4-1]
|